Drodzy Rodzice!
W dniach 24 lutego 2021 r. - 8 marca 2021 r. można składać wnioski/ zgłoszenia dotyczące przyjęcia dziecka do klasy pierwszej szkoły podstawowej.
Rodzice mogą taki wniosek/zgłoszenie złożyć:
- w formie elektronicznej (bez konieczności przychodzenia osobiście do szkoły) – podpisany za pomocą profilu zaufanego;
- w formie papierowej
- uzupełniony elektronicznie, wydrukowany i podpisany lub
- uzupełniony ręcznie i podpisany
Strona: bialystok.elemento.pl
Czyste formularze wniosków/zgłoszeń (do uzupełnienia) wyłożone będą w przedsionku szkoły i zamieszczone na stronie od 24 lutego 2021 r.
Uzupełnione i podpisane wnioski/zgłoszenia należy wrzucić do urny znajdującej sięw przedsionku szkoły.
Wniosek – składają rodzice dziecka spoza rejonu szkoły
Zgłoszenie – składają rodzice dziecka z rejonu szkoły
Dodatkowe informacje dostępne są w sekretariacie pod nr telefonu: 85 66-15-134
Zasady_rekrutacji_do_szkol_podstawowych_2021-2022-1.pdf
Zarządzenie Nr 22.21 z 12.01.2021.pdf
karta_zapisu_dziecka_do_swietlicy_szkolnej-1.doc
karta_zapisu_dziecka_do_swietlicy_szkolnej-1.pdf
Kryteria_Punkty_SP_21_22-1.pdf